torsdag 2 oktober 2008

MIN HEMLIGHET

Här kommer min hemlighet.JAG HAR ÖPPNAT MIN EGEN WEBBUTIK... Namnet kanske ni kan lista ut själva, ville att den skulle heta som min blogg men tyvärr gick det inte utan jag fick ändra lite granna. Det blev TILDASMAMMA, och det är ju jag i egen hög person. För er som har gjort detta vet hur mycket arbete det ligger bakom innan allt blir klart.Har en underbar stora syster som har hjälpt mig mer än det går att tacka henne för men jag hoppas att hon vet hur mycket hon betyder för mig. Väntar in mängder med varor från Danmark, så tyvärr har inte en bråkdel kommit men det är på väg.För er som listat ut min hemlighet om zinkhusen, så kommer det in skarven oktober november. Och mängder med andra saker från Walther & co. Skulle nog kunnat köpa hela deras sortiment men jag var tvungen att stoppa mig.För er som är intresserad så går det klicka på bilden till höger så kommer ni rakt in i min shop, ni får ha lite tålamod med att vissa saker är restade.

Tack alla er som lämnar en kommentar till mig, Ha en underbar helg och ta vara på varandra.

Kramis Tess

8 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Tess, jag vill verkligen önska dig all lycka med din Webbutik ojoj så roligt.
Vilken snäll syster du måste ha som hjälp dig så mycket, förstår att det inte var det enklaste att starta detta.
Kommer till baks och kikar många ggr.
Kram/Ingela.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

GRATTIS & LYCKA TILL !

Såg annonsen i LANTLIV...tänkte genast på dig...*LER*..men vad roligt.Ska genast kika in å titta på vad du har att erbjuda.

Kram Nilla

rosenskära sa...

Grattis till dig som vågar förverkliga en dröm! Och visst ska vi hjälpa varandra! Din syster gör det säkert för att hon själv vill och för att hon vet att du blir så himla glad!

Nu ska jag titta in i din shop!

Lena

Gårdsromantik sa...

Så spännande!

De där zinkhusen har jag också - går som smör i solsken!

Lycka till!

Kram Maud

Vit Spets sa...

Halloj där!
Grattis & lycka till med butiken! Vilken lycka för dig som oxå har arbetat med G Sjödén... skulle så gärna vilja jobba med hennes varor & hennes tänkande vad gäller miljön!
Ha en underbar helg...nu skall jag oxå in å kika hos dig :)
Kramis
//Siv

Annika sa...

Men hallå..... vad kul!!!! egen shop... o med så många vackra saker... Lycka Till.... Kram Annika

Majas mammelucker sa...

Hej såg oxå din annons i Lantliv...Lycka till!!
Ha en bra helg!
Kram Maria

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul, ska genast kika in i butiken.
Kram Lotta