onsdag 1 oktober 2008

Punschverandan

Visar lite av helgens pyssel, jag är i min punschveranda mest hela tiden och drömmer mig bort.Mitt senaste projekt blev att måla mitt lilla skrivbord som jag älskar. Här ser ni en av mina små hörnor i verandan.Det blev även att klä om en stol som ska vara till skrivbordet, kanske kan det bli min egen blogghörna vem vet.

Så här såg skrivbordet ut innan, avlutat som min man har gjort för ca 8år sedan.Som tur är delar vi på sysslorna, han lutar av och jag målar.Fniss...
Ha en bra vecka, och tack för alla underbara kommentarer det värmer.
Kramis Tess

3 kommentarer:

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Ojojoj vilket otroligt sött skrivbord! Stolen blev jättefin den med, kan tänka att man sitter skönt på den :P

Ha en bra dag :)
Kram / Therese

Millas hem sa...

Ett sånt sött skrivbord....vill ha!!!
Kram Camilla

Skomakartummen sa...

Bra när man kan dela sysslorna...
Stolen är underbar liksom skrivbordet. Kram sari