fredag 3 oktober 2008

Punschverandan och Annonsen i Lantliv

Här får nii kika in i min punschveranda som börjar snart blir klar,nästan all målning är gjord men det fattas ju alltid något.Två små lister men dom kanske kommer upp i helgen om jag har tur.I dag fick jag äntligen sätta upp mina gardiner som bara legat i garderoben och väntat.Dom är vita med vitt monogram.Köpte faktist först vita med grått monogram men tänkte om att jag skulle lessna fortare.För dom som har missat det så har jag avslöjat min Hemlighet min webbutik.Kommer även öppna en liten gårdsbutik närmare Jul på gården.Den kommer jag bara hålla öppen vid vissa högtider.Jag läser just nu tidningen Lantliv som kom i brevlådan i dag,gillar bäst annonsen på sidan 171.Det är min alldelens egen annons.

Tack för era underbara lyckönskningar, dom värmer.Tyvärr är det mycke varor som inte hunnit komma dom är på väg från Danmark med mycket fint.
Ha en bra helg.
Kramis Tess

12 kommentarer:

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Men vad kul med din webbutik! Jättegrattis!! Hoppas det kommer gå bra :)
Hah, mer hyllor åt folket säger jag bara ;P
Jag har ensam bestämmande rätt på inredningen här hemma som tur är...idag när sambon kom hem från jobbet hade jag rivit ner överskåpen i köket, haha...kanske blir någon hylla till där ;)

Ha en underbar helg
Kram Therese

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

just ja... jag glömde berömma din underbara punschveranda...hur mysig som helst :)
Kram igen

Ewa sa...

Å va kul vännen! Missade helt det förra inlägget. Måste ju genast kika in där. Fick Lantliv idag, men har faktiskt inte hunnit bläddra i den än, så annonsen har jag inte heller sett.
Va fint ni får. Helt underbart!

Nu ska jag strax krypa till kojs. Är så, trött, så trött, och ont i halsen har jag också.

Kram
/Ewa

mig & alice sa...

Men hej och hååå.

Här har man missat saker. Grattis gumman!!

Vad duktiga ni varit, det var en jättefin webbshop. Jag vet ju hur lång tid det tar eftersom vi också håller på, det tar ju lite tid med bilder och så :-).

Lyckönskningar i massor.
Kraaam
Melinda

Lilla huset på prärien sa...

Hej Tess. Stort grattis till din webbutik!! Vad spännande... måste genast in och kika!

Kram Jenny

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Och ett stort grattis =) Så kul....Läste i Allt i hemmets hemsida,-där man får ge tips om bra inredningsblogg-,din syster hade skrivit om dig att du ska öppna en nätbutik. Det var därför jag visste innan du avslöjade din hemlis =)Ska in o kika där. Lycka till med allt. Kram Pirre

Gårdsromantik sa...

Jag såg din annons i Lantliv - jättefin - syntes bra bland de andra.

Hoppas affärerna går bra!

Kram Maud

♥ Fyra årstider sa...

Ett jätte stort Grattis, jag har varit och tittat och jag gillar din stil. Har alltid gillat din blogg också. Kanske att jag köper något till jul...längtar efter julsaker.
Kram Lotta

Annika sa...

Åh vilken snygg annons... den drar blickar till sig:) har varit inne o kollat lite o gillade det jag fann.... hoppas det ramlar in många beställningar.... Kram Annika

No.15 sa...

Tittade förbi hos dig.Kommer gärna tillbaka!Lycka till med dina projekt,skrev själv för ett tag sedan på min blogg att jag vill öppna butik hemma,men har inte vågat ännu...
Ha en bra dag!

Hellen sa...

Vad kul att du öppnar web butik!!!! Ett jätte lycka till önskar jag dig förstås.
Ska naturligtvis kika in.

Så fint på din punschveranda. Mysigt att ha en sån. Är den varmbonad också eller en sommar veranda? Gardinerna var väldigt fina de med.

Hoppas du haft en härlig helg!
Kramis Helen

Ett hus i vitt sa...

Oj vad roligt med egen webbutik! Och annonsen i Lantliv såg jag Roligt att följa dig, jag är ju själv inne på nästan samma spår som du... *fniss* Har dock inte gått ut med det helt i bloggen ännu men det kommer.kram, Anette