onsdag 8 oktober 2008

Webbutiken

I dag har jag fått varor, det är som på Julafton.Ett stort paket från Madame Stoltz stod på trappan när jag kom hem efter en utflykt i skogen med barnen.Hela familjen vill vara med och öppna, barnen hjälper till att bära alla kartonger och lite nyfikna är dom också.Här kommer lite nyheter som kommit in i webbutiken, mycket i zink och fattimanssilver.Flaskkorg till dekoration och förvaring i ovan en numrerad hängare med krokar helt underbar passar året om.Här hemma blir det nog en, passar utmärkt med 4 barn en krok var.
Smyckeskrin i zink ochtrådarbeta,helt underbar.
Julgranskulor i olika storlekar i fattimanssilver.
Gammeldaxljushållare och nedan en fin hjärt korg.




Mera nyheter väntas in under den kommande veckan.
Tack för att ni kikar in.
Ha en bra vecka.
Kramis Tess

9 kommentarer:

Vit Spets sa...

Längtar sååååå efter julen, tiden före är så härlig med allt pynt & pyssel :) ljuvliga saker Du fått in till webbutiken!

Grattis till din award & Tack så hjärtligt att Du skickar den till "lilla" mig - jag blir mallig!!!

Nu måste jag kika in till butiken din :)
Kramis
//Siv

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig :)

Kul att få besök av ännu en norrlänning!

Nu skall jag kika runt lite hos dig.

Hej så länge, och på återseende!

/Skatan

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Jättefina saker du fått. Madam Stoltz har så fina zinkgrejer. Jag fick en stor leverans från dem igår...som julafton när jag knappt kommer ihåg hälften av vad jag beställt :P

Kram Therese

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!

Vilken lycka å komma hem till ett stort paket....förstår att det är rena julafton.
Fin fina saker du köpt in...wow.

Kram Nilla

Annika sa...

Ojojoj vad mycket fint det strömmar in.... förstår om du får hjälp av barnen... kulorna var så fina o jag älskar ju tråd så det var mycket som frestade... Kram Annika

♥ Fyra årstider sa...

Låter så spännande att få öppna en webbutik, mycket jobb, men roligt. Nu till jul måste det vara mysigt att få plocka upp allt.
Kram Lotta

Evelina sa...

Mycket fina saker... åhh... längtar till julstöket kan börja på allvar!

/Evelina

Ewa sa...

Hej vännen!

Paketet kom idag. Är supernöjd. Du är mycket billigare på de dukarna än här i Kalix, fasstän man räknar med frakten.
Får du hem lösa adventssiffror?

Varm kram
/Ewa

Galleri Hönshuset sa...

Hej du rara. Så underbara grejer. Det blir definitivt fler kulor av fattigmanssilver i år. Har du fullt upp nu? funkar allt som det ska? Ha det gott. Kram Pirre