torsdag 4 juni 2009

Kärlek...

Kärlek för mig kan vara en stor härlig kopp te, och att sätta sig i soffan när barnen sover. Det är alldelens tyst i huset, jag kan höra mina egna andetag. Kärlek kan vara så mycke, när barnen vaknar på morgonen och jag får en jätte kram. Eller när stor barnen säger tack för maten och kramar om mig. Kärlek för mig kan vara en liten kram av min älskade man när han kommer hem från jobbet, och jag har haft en jobbig dag. Älskar mina keramik muggar från Västergården, för er som har missat så har dom även underbara teer i olika smaker.
Så här kan det se ut när jag jobbar, och ska packa varor till alla er där ute i vårat avlånga land. Min lilla trollunge Tilda vill så gärna hjälpa till och hamnar ofta i kartonerna där hon rymms. Det är kärlek.
Kärlek för mig är när jag får alla underbar mail och kommentarer av alla min bloggvänner.
Kram Tess

10 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei snille ! For et herlig innlegg.
Javisst finnes det mye kjærlighet i løpet av en dag, man må bare se det!
Ha en fin dag.
Go`klem

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

vilket kärleksfullt inlägg....
underbar bild på dockan.

det är kärlek det... ;-)

Kram Nilla

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Gulligt inlägg med gulliga bilder o gullig dotter!
:)
Kram Jeanette

lolla sa...

hejsan
kärlek kan faktiskt vara mycket...jag njuter åxå så otroligt av en god kopp te i min älsklings mugg alldeles ensam och tyst i huset...
gullig liten unge i kartongen
kram kram lolla

Unknown sa...

så söt hon är tilda! och man ser mer och mer likheter med tvillingarna!

chokladen jag använde i den där koppen är kanske inget att rekommendera egentligen.. den var bra mycket sötare än vad den borde varit! så jag fick ha i lite kakao för att jämna ut det lite. men, den är köpt på lagerhaus iaf! 59 kr. men har sett att den finns på "fikaställen" också!
men inget bräcker en vanlig hederlig varm choklad.
en kopp mjölk som man värmer på spisen, sen har man i lika delar socker och kakao! tadaaa! världens godaste varmchoklad!

ja herregud! snart är midsommar här! TJOHOOO!! dessutom verkar det som att både ola, kerstin, anna, jossan, och pojkvänner kommer med! förutom det gamla vanliga gänget alltså! ;-) vi blir nog rätt många från salmén-släkten alltså som kommer upp!
längtar!!!

kram vännen!

Kallholmen sa...

Oj va söt hon är din Tilda.

Får man beställa en? *blink*

Skoja bara!:) jag är ju pojk mamma och det är kärlek det med,men nog blir man sugen igen när man ser en lite tjej.Förstår att hon kommer att älska prinsessstugan.
Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Gulliga bilder och gullig dotter i kartong.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Våglyckan sa...

Skickar lite kärlek och tackar för fina bilder.
kram från mig
/maria

♥ Fyra årstider sa...

Kärlek är att få ha sin familj omkring sig ..så rätt.
Kram Lotta

Lilla huset på prärien sa...

Söt hon är din lilla tjej! Och vilken fin kopp du har hittat. De är jättefina tycker jag, har sett dem på flera bloggar innan och alltid gillat dem.

Själv blir jag alltid frustrerad tyvärr när alla barnen ska vara med och jag försöker packa ordrar...

Ha en riktigt skön helg!

Kram Jenny