tisdag 30 juni 2009

Tomten jag önskar mig ett riktigt troll i julklapp till min trädgård...

Jag vet att det är länge kvar till jul, men min mamma har alltid sagt att man får önska sig och sedan vänta tills tomten kommer. Efter som jag tror på tomten så är det på sin rätt att lägga in en stor önskan redan nu, så han kanske hinner fixa den. Dessa underbara troll bor på kolmårdens camping, här får ni se ett litet smakprov ur deras egen trollfamilj.
Tilda och hennes vän Maja håller trollmor och trollfar i handen. Visst förstår ni att dom skulle vara fina i min trädgård.
Kram Tess

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja dom förstår jag att du önskar dej av tomten.Dom var hur coola som helst.Ha det gott hoppas ni får en mysig onsdag kramiz ~~~~RITA~~~~.

Kallholmen sa...

vad stora dom var trollen...skulle de verkligen rymmas i Trädgården?
Förstår att ni är ute på semester.
Ha en mysig sommar.
Kram carolina

Vevve sa...

Du behöver väl inte vänta till julafton, du har ju Ante! Det som Ante inte kan snickra det kan väl ingen snickra!?!
Vad kul att se Tilda, ska visa Ebba bilderna...
Vi hörs, så kanske vi snart kan börja packa! :)
Kram Veronica