fredag 2 november 2012

Farstukvist del 7

Här har veckan sprungit fram, barnen har lov och jag har varit mamma på heltid. Kört barn på alla de möjliga aktiviteter (bio,bad,kompisar) och träningar som händer på ett lov, plus stått i köket här hemma till både stora och små. Brukar ju alltid bli lite mer när alla barnen är lediga.Även om jag älskar att vara hemma så kan jag erkänna att det kan bli lite mycket ibland.

Och mitt i allt så renoverar vi farstun...känns som om jag har målat i en vecka snart utan avbrott.Tänk att orken avtar med åren, man vill så mycket men att slutföra det vi börjar med tar som stopp...men snart känns det som jag kan öppna upp dörrarna för en liten titt inne i den nya farstun.

Var rädda om varandra /Kraaam Theres

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ojjj..ojj du har fullt upp !! Men du får tänka hur fint det blir sen i nya farstun !! Mitt paket kom igår..åhh, tack snälla du för gåvan..jag är såå nöjd med allt som jag beställde !!
Kraaam Anette

Butiken Handplockat sa...

FIIIIIIIIIIINT tokfint
Tess Du har en länk till Bookbinders i mitt inlägg om du klickar på det i inlägget så kommer du dit
AJM IN LÖV TOOOO :)
Anna på Handplockat
www.mittval.blogspot.com

Villa Hasselbacken sa...

Förstår vad du menar med för mycket. Vissa dagar känns det som man bara lagar mat och servar. Det är ju faktiskt så att när man är hemma så har man varken fika eller lunchrast.
Kram Lena

Annas röda stol sa...

Så mycket fint här och lampan jättesnygg. Ha en härlig kväll. Kram Anna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Halloj vilken fin farstu! O lampan var bara såååå snygg vad har du köpt den????? Tomtarna i förra inlgget var helt underbara! Ha een fin vecka kram från Maja