onsdag 14 november 2012

Maileg 2012 ...

Näe det gick verkligen inte att hålla sig från dessa underbara nissar från Maileg. 

Älskar dom stora xl nissarna och idag när det kom lite påfyllning till butiken www.tildasmamma.se så kunde jag inte motstå detta charmtroll Henry (och med glasögon) han är  ju hur söt som helst. Hos Maileg var nästan alla stora nissar slut när jag skulle komplettera,men lyckades få några stycken till butiken.

Lite mer av naturens Lärkkvistar i en kruka med oasis också några fina Maileg prydnader...

Och Tomten här finns det nästan bara snälla barn.
Ha en mysig dag/Theres

4 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

dom är ju bara sååå ful söta♥
förstår att du inte kunde motstå
honom, en dag då jag blir lite rikare ska en sån där få flytta hem till mig med=)kram

Lantligt i Smultronbacken sa...

Förstår dig. Här hemma är det XL nissarna som är favoriterna och de är så söta när de sitter bredvid julgranen sen. I år kommer även den stora paket nissan upp med 24 små paket

Kram Teres

Tidevarf sa...

Hej,
Ja en sån tomte hade ju varit fin att ha vid granen.

Kramar
Anneli

Villa Hasselbacken sa...

Åhh, jag vill också ha en sån tomte, äger faktiskt ingen än men har spanat in dom i flera år. Kanske en kan få flytta in hos oss i år.
Hos oss finns också nästan bara snälla barn ;)
Kram Lena