onsdag 28 november 2012

Julpyntning ...


I veckan är det raska fötter här hemma, brukar alltid vara klar med julpyntningen i alla fönster och lite till innan första advent...Tur jag har kvällarna när barnen sover då jobbar jag som bäst, och mysigt är det när det är mörkt ute och jag får tända stjärnorna i fönstren och lyssna på julmusik(och dricka glögg). Till julen brukar mitt fattimanssilver komma fram och så även i år. Tror det blir vita stjärnor i fönstrena...vi får väl se när allt är klart.
Ha en fin dag. Kram Theres

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh vad mysigt o fint !! Du betalade för att kunna blogga, hur gjorde du då, det verkar ju vara det allra lättaste sättet..
Vore såå glad om du kunde berätta steg för steg hur du gjorde det, för jag tänkte betala men jag klickade o ingenting hände kom inte vidare för att komma till betalningsinstruktionerna, betalar du på faktura en gång i månaden eller hur funkar det ?
Kraaaam Anette

LantlivsAnette sa...

en fråga till..betalade du med ditt visa kort på datorn..?

Prinsessorna på Bellevue sa...

Såå fint ditt fattigmanssilver är! Passar verkligen så himla fint till jul, med lite rött till.

Jag undrar också lite hur själva betalningen går till, dras det automatiskt varje månad, typ autogiro, eller?

Kram
Petronella

Unknown sa...

Hejsan!
Kul att det lyckades för dig med allt blogger strul.
Så mysigt du har gjort det och bilden med den vackra lärk kvisten gillar jag skarpt.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Villa Hasselbacken sa...

Mysigt, mysigt! Vi är nog många som tassar runt, dricker glögg och pysslar om kvällarna.
I kväll ska jag till en stans blomsteraffärer för planterings och inspirationskväll. Det gör gott för julstämningen.
Kram Lena

Anna Barańska sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.