fredag 9 november 2012

Farstukvist del 9...

 Hallen är nästan klar förutom några få lister (som vanligt) så då kunde jag inte hålla mig några av mina Maileg nissar fick komma fram till hallen det är ju ändå november och snart andvent.
Hatthyllan är klar och den platsbyggda garderoben är på plats, så skönt att slippa ha hela familjens kläder och skor kastade över hela huset.

Bara älskar min nya hall, inspirationen till hyllan och garderoben kommer från en gammal skola där jag gick som liten där allt var i gammal stil med krokar,hyllor och små dörrar.
Lillans hylla får hänga med ett tag till så hon når att hänga sina egna kläder.
Djupa fönster bräder det gillas blir sådan effekt på allt man ställer i fönstren.
Fortsättning följer åt det andra hållet.
Var rädda om varandra/ Kraaam Theres

4 kommentarer:

Madame Edith sa...

Gud vad fint det ser ut!!

Kram/M

Villa Hasselbacken sa...

Det blev ju jättefint! Jag gillar skarpt den gamla dörren och jag ser att du fått inspiration från en gammal skola. Har också gått i en sån byskola en gång i tiden=)
Ha en skön helg!
Kram Lena

Handplockat sa...

WRÅÅÅL FINT
bästa du
Bra jobbat
ÅÅÅH Nissarna vilken årgång har de där känner inte igen dem !!!

Ha en finfin Lördag nu

Anna på Handplockat

Villa Carl Larsson sa...

Så otroligt fint! Vilket jobb ni gjort!
En fråga.. är dina tomtenissar i storlek XL och L tro?

Kram Josefin