fredag 16 november 2012

Farstukvisten del 10

Min nya favorit plats, nästan en egen hörna där jag fikar mitt morgon tekopp och Lantliv. Njuter av ljuset och mitt nya/gamla rum.


Tänk vad snabbt man glömmer hur det såg ut innan vi flyttade dörrarna. Måste nog göra ett före och efter inlägg så man ser den stora skillnaden. Det är ganska roligt med kort dom ljuger verkligen inte, den tomma väggen in mot huset har inte känts så tom som den ser ut. Här är det nu krokar fyndade på tradera, visar en annan dag. 


Årets första Amaryllis i min stora sturehofkruka, och fler kommer det nog att bli innan jul.
Här blir det fredagsmys med familjen i kväll.
Kram till er alla och var rädda om varandra/Theres

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen ohhhh så fint..vilken mysig hörna du har där..jaa, det är alltid roligt med före och efter bilder, det får du gärna visa oss..
Ha nu en fin helg
Kraaam Anette

Unknown sa...

God morgon!
Vilken mysig hörna, förstår att du trivs där.
Ha nu en fin helg, kram Ing-Britt

Villa Hasselbacken sa...

Förstår att du sitter där och myser. Det blev ju jättebra! Härligt med fönsterna och att rummet sitter "lite utanför" huset så man ser åt alla håll.
Ha en skön helg.
Kram Lena