måndag 31 augusti 2009

Gammla stan...

Denna underbara affär besökte jag när jag var i stockholm, butiken heter S och ligger på österlånggatan i gammla stan. S:et kommer från Sara som hon heter hon som äger butiken. Om ni har missat denna affär så flyg genast ner eller ta bilen ni har verkligen missat den mest underbara affär som finns.
En liten titt i fönstret, med hjärtan och pallar i zink.
Dessa lampor hänger ovanför disken, gammla industrilampor.
Denna underbara klänning har hon fått i present från en av sina leverantörer Pia från Provence, hon gör dom mest otroliga kläder och lavendelhjärtan.

Gammla nättsärkar i små och stora storlekar, i mjuka tyger.
Pia har även gjort denna fina kudde med sitt hjärta på.
Efter ett besök i denna butik och att träffa Sara som äger butiken, gjorde att jag gick på adrenalin hela kvällen och dagen efter på mässan.NI måste besöka den, går inte med ord beskriva hur mysig den är.
Drömmer om denna klänning med monogram och vingar på ryggen som jag tyvärr inte fick med på bild. Nästa gång kommer det mera bilder från hennes butik och framför allt från hennes källare där vi blev inbjudna. Något ni inte får missa.
Ha en bra dag.
Kram Tess

6 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Oj så härligt! Jag gick på Formex på fredagförmiddagen och skulle egentligen hinna med gamla stan efter det men jag kom inte så långt tyvärr! Hade väldigt trevligt dock. Får hinna med den mysiga affären nästa gång jag är i Stockholm!

Kram Jenny

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej tjolahopp!

så mysigt ni vekar haft det o fina inköp!!!

Ha en fin vecka!
kramelikram ♥ mamma millan

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig butik.Kanon .Vad mysigt ni verkar ha haft det och Härliga inköp.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Kristall & Pynt sa...

Åh vilken mysig butik,den skulle jag gärna vilja besöka.
Kram Sofia

Hjärtat Mitt sa...

Oj, vilket mysigt ställe!
Kläderna var ju underbara.
Jag kan förstå att det snurrade runt en massa tankar efter en sån givande helg som du har haft :)

Kram Mari

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilken mysig butik....

Pallarna kommer från...håll idig nu....IKEA......

HA en bra vecka!
MiaMaria