måndag 3 augusti 2009

Sommar fynd...

Ja visst är det konstigt, här springer jag på loppis och söker efter en gammalkakburk. Men just den som jag önskar mig dyker inte upp. Den skulle ha rosor och vara lite nött och helst röd.Och vips när vi åkte till svärmor och svärfar i helgen på middag så öppnade hon sina gömmor med skatter.

Och där stod denna burk på en hylla, den ropade efter mig. Och underbar som svärmor är så fick jag burken, nu pryder den min hylla i köket.Blev en hög med gammla lakan med helt otroliga breda spetsar och kökshanddukar som jag aldrig får för många av.Tack snälla svärmor för att du finns.
Ha en underbar dag här ska ut och målas, vad får ni se en annan dag.
Kram Tesan

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

hihihii..javisst är det lustigt.Ibland finns sakerna närmare än man tror..
Vilken tur att svärmor ville dela med sig av sina fina saker.

Kram nilla

hemma hos lilla mej sa...

Ja i bland är det konstigt att saker är närmare än man tror.Vad snäll svärmor var som gav bort sina saker.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~

Unknown sa...

Hihihi.. visst är det lustigt. Men så snäll hon är som gav dig burken och lakanen
Kram Maria

♥ Fyra årstider sa...

Tänk vad många skatter det finns i gömmorna.
Kram Lotta

S sa...

Vilken underbar kakburk, säg gärna till om ni hittar fler :)