tisdag 11 augusti 2009

Romantiska hem & Inspiration i vitt är här...

Den mest underbara bok har kommit, kunde nog aldrig föreställa mig hur perfekt och inspirerande den kunde bli. En ny inredningsbibel har anlänt, den går verkligen jämföras med Franska förnimmelser och stemmninger. Fast själv tycker jag nog att den är strået vassare.

För er som inte bokat den så snabba er på säger jag bara iväg till närmaste ställe som säljer den eller gå smidigt in på www.tildasmamma.se och klicka hem en.
En bok på tvåhundra sider och antalet bilder har jag inte hunnit räkna men tror nog att det är några hundra. Ingela och Petra som gjort detta underbara jobb att klippa ihop alla bilder som bland annat en del bloggare varit med och skickat in. Även jag. Dom borde ha en stor guld stjärna. En bok med bilder och inte massa text, precis det jag gillar.

Nu har ni fått ett litet smakprov ur boken men jag kan lova att det är bara en myra i en myrstack av bilder.
Kram Tess

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kul, du var först ut med och visa. Jag bokade min för länge sen, får ringa och höra om den dykt upp. Ser att det är kanon-fina bilder.
Kramis AnnaMaria

Unknown sa...

Äntligen har den kommit.. :) Ringa och höra om mitt bokade ex dykt upp. Ivrig som få :))
Kram Maria

Unknown sa...

Åh så fint du skriver om vår bok jag blir alldeles rörd!! Tack vänne och tack för ditt underbara bildinslag!!!! KRAM Petra

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Så fin den ser ut!!
Härlig inspiration kan man ju aldrig få för mycket av!!

Jeanette

Hanna sa...

Underbara bilder
Hanna

Mjuka sa...

Åh har den då äntligen kommit ut!! Måste beställa den snabbt som attan
kramar Malin

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig tjejen. Allt väl?

Den biken måste man ju också ha =) Har precis köpt en annan inredningsbok som är helt underbar...

Ha en toppen dag. Kram Pirre