onsdag 29 juli 2009

Jordgubbar med sylt och socker på...

Vad vore en sommar utan jordgubbar i alla dess former.För en te älskare som jag, jublade jag när denna jordgubbe i silikon ropade köp mig.
Och RÖD är den tillpåköpet. Passar perfekt i mitt kök.Finns på Åhlens.Här hemma spikar vi på en liten ny byggnad på gården som kommer att behövas innan vintern kommer. Det bästa av allt är att det inte är mitt påhitt utan mannen i huset. Det är helt underbart när jag själv inte startat bygget, för då kan han inte skylla på mig när det aldrig blir klart.


Två små andra jordgubbar som förgyller våran vardag, det är Tilda och hennes bästis och granne Ebba. Som ropar efter varandra redan när dom slår upp sina underbara ögon på morgonen.Kan man bli sötare.Här lyser äntligen solen och är laddat för lite sol med bad hoppas vi i dag.
Kram Tesan

2 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vilka härliga somriga bilder på alla söta jordgubbar!
Både stora o små :)

Kram Jeanette

Vevve sa...

Vilka fina bilder på tjejerna! De ser verkligen goda ut våra brudar!