torsdag 30 juli 2009

Solen står högt över fälten, vinden går lojt genom säden...

I dag är det en av mina bästa dagar i mitt liv, våran bröllopsdag.20 30/7 05 gifte vi oss i denna underbara lilla kyrka/kapell ute på LUNGÖN, där våran sjöbod ligger. Det var sommarens varmaste dag sol sken och det var alldelens vindstilla.Tyvärr går en sådan dag alldelens för fort, skulle verkligen göra om denna dag så jag hinner njuta ännu mera.
Många gäster hade kommit trots att vi hade bestämmt att gifta oss 40 mil hemmifrån.Här är små pojkarna som i dag är en aningen större, dom var så fina med sjömanskläder och allt. Mina älskade systrar gjorde denna dag helt underbar. Min största syster höll i den röda tråden under hela dagen och kvällen. Och min andra stora syster hade en stor uppgift att passa tre trollpojkar och se till att kläderna framför allt dom vita byxerna kom på precis innan dom gick in i kyrkan. Ja dom klarade av att vara rena i kyrkan, sedan åkte badbyxerna på.
I dag är det våran dag, vi ska ut och äta bara vi två känns helt underbart att få en liten egen tid tillsammans.
Kram på er från mig.
Tesan

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis på eran bröllopsdag.Ha en riktigt mysig dag.Ha det gott kramizar ~~~~~~RITA~~~~~~.

Veronica Tingvall sa...

Gud var vackra ni alla var. Klänningen är helt fantastisk. Jag har alltid drömt om sånadära ärmar...

Hoppas ni får en underbar dag
Kram/Veronica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis på bröllopsdagen, så fina ni är på fotot. Och en sån gullig kyrka, ser ut och vara en fin plats. Ha en riktigt bra kväll.
Kramar AnnaMaria

Nettan sa...

Stort grattis på eran " Bröllopsdag " lika fina då som nu & pojkarna va så söta =)

Önskar er en mysig kväll tillsammans !
Kram Nettan

Unknown sa...

Grattis på bröllopsdagen! Ha det riktigt mysigt ikväll när ni ska ut och äta gott.
Vackra ni var. Jyrkan verkar underbar.
Kram Maria

alegni sa...

hjärtliga gratulationer till er båda!
vi firar bröllopsdag om exakt en månad :)
kram
ingela