torsdag 17 december 2009

Hej mitt vinterland ...

Äntligen har det snöat i veckan och temperaturen sjönk till -21 grader på torsdag morgon.Tänkte visa hur det ser ut på min baksida från vägen i vinterskrud i kväll. För er som har missat att aftonbladet säljer receptböcker med tidningen från onsdag varje vecka tills i vår så skynda till affären dom är underbara.
Sammanlagt har det kommit ut 3 stycken, och jag missade nummer ett själv men fick ett tips om att på in på deras hemsida och beställa den där så det är redan gjort.
Älskade denna bild ur julgodis som var den senaste i raden, här bjuds det på Smaksatta popcorn och det ser verkligen gott ut.
Fredag bjuder på ett helt A4 som ska avklaras innan midnatt för att jag kanske skall kunna hinna lite julfrid.
Kraaam Theres

9 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !!
Åhh så fint med snö, vi har också fått lite..
Här är det samma sak, en lååång lista som ska betas av, jag jobbar alla dagar fram till Julafton, så jag måste ha en lista...puuhh..
Är lite lyrisk här nu, jag vann en Odd molly tunika på tradera igår, snor billigt, fattar det knappt själv, ibland har man tur...
Kraaam Anette

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Vi har fått mycket snö.Men det blåser och är kallt .Även halt vilket jag hatar inte skoj.Ja idag är det bara 6 dagar kvar.Ha en mysig fredag vännen julkram Rita♥

alegni sa...

så trevliga böckerna ser ut. synd att vi inte kan köpa dem här i landet.
kram
ingela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu är nog full fart hos dig, det var en lång lista. Här fattas bara maten och gran. Jag har inte köpt dom böckerna, det var nog en miss, ser ut och vara fina bilder och roliga recept.
Goa julkramen
AnnaMaria

Vitaboet sa...

De där böckerna skulle jag också vilja ha, ska se om det finns kvar:).

Önska dig en fin helg, stressa inte för mkt;).

Kram Camilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

♫•*¨*•.¸¸ GOD * JUL ¸¸.•*¨*•♫
ÖNSKAR
JAG DEJ & DINA
KÄRA
♥ kramar
Nilla

Photo by Maria sa...

Såfint med snö omdenbara håller sig fin och vit och det hoppas vi att den gör nu när den ändå har kommit..

njut fredag nu..
Kram Mia

AkH sa...

Oj, vad kallt ni har!
Vill önska er en god jul och passa på att tala om att jag ska ha en utlottning som startar någon dag före nyår!
Kram Anna-Karin
hemochting

♥ Fyra årstider sa...

Nu min vän har jag varit här och smygt. Vilket bra tips. Nu önskar jag dig God Jul och ha det riktigt skönt med dina kära.
Kram Lotta