måndag 21 december 2009

Raska fötter springa tripp tripp tripp...

God Jul finns det några snälla barn...En ny vecka och inte vilken som helst utan julveckan tänk vad tiden gått fort.Skulle önska det var näst sista veckan innan jul, så jag skulle hinna med det där extra pysslet som jag inte hann i år.Schemat är fullbokat i dagar tre, jag jobbar dubbelt i två dagar innan jag får nästan jullov. Gårdsbutiken är öppen nu på Onsdag, sista gången innan jul.
Pysslade lite i hallen innan läggdax, några hyacinter planterade jag i en gammal låda och min knoppbräda som hamnat i ett hörn fick en tillfällig plats ovan på gardinstängerna.Visst den ska nog få lite vitfärg men det hanns inte med.
Dom små skridskorna fick jag av svärmor i somras, hon fyndade dom på en loppis. Gissa vem som ska åka skridskor på dom...
Fortsätter på mitt lilla målar projekt i morgon, hoppas jag hinner innan julafton.
Kram Theres

9 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Julemys i varje vrå!

Önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL!!!

Kram kram!

Photo by Maria sa...

Så fint du gjort det trots att du inte tycker du hinner..

Kram Mia

Villa Carl Larsson sa...

Hej Theres! Vad du har mysigt hemma. Jag gillar verkligen ditt hem och din inredning. Ett varmt hem verkar det som.

Ha en fin jul. Kram Josefin

Vevve sa...

Gå lägg dig i tid kvinna!;)
Va fint det blev i hallen!
Kram Veronica

Inas sa...

Hej Vännen!
Visst är det härligt, dan före dan före doppardagen och det är snart jul. Hoppas att ni har det bra i julstressen och att ni hinner ta det lugnt nu innan jul. Jag hoppas att ni får en underbar jul och ett riktigt gott nytt år önskar jag er. Goa kramar Ina

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad juligt o fint du har det!!

Satt o tänkte på Formex mässan som blir i januari..
Mötte ju dig i toa kön där *fniss*
Jag ska hålla utkik efter din namnlapp iår igen. Om du ska ner?

Ha en riktigt GOD JUL o sköt om dig o din familj!

Önskar jag bodde närmare så kunde jag komma o shoppa i din butik!!

Måste ju bara säga också att jag är såå nöjd o glad för allt fint jag köpt hos dig, o jag är imponerad av dina snabba leveranser ska du veta!!


Kramar Jeanette

Vitaboet sa...

God Jul och gott nytt år.

Ha en underbar julhelg. kram camilla

Vit Spets sa...

Önskar Dig & familjen en riktigt
God Jul & Ett Gott Nytt År... jag njuter av ledigheten som har börjat idag.

Ljuvliga små pepparkakshus har Du bakat ;-)

Ha det!
//Siv

Britt sa...

Jag önskar dig en riktigt skön julhelg, min vän!

Kram britt