torsdag 24 december 2009

Julafton...

Äntligen har denna efterlängtade dag kommit, julstämningen fick jag i natt när jag var uppe och pysslade till två alldelens själv.Vi har ett vinterlandsskap här uppe i skellefteå, det har snöat i sex dagar och gör det fortfarande. I natt kom det 30 cm så det blir lite skottning även på morgonen, skönt vi ska vara hemma på julaftonen.Tildas lekstuga snöklädd, hur underbart blev kortet när tillochmed snöflingorna kom med.
Även i år har den gamla resväskan fått komma fram och fungera som tomtesäck, älskar att göra fina paket men i år har tiden inte funnits på samma sätt som tidigare. Men med lite brunt papper och snören blir det underbara paket.Ingen jul utan min julkanin och råttmamma med barn.

Gammeltomten står under granen, vet inte hur gammal han är men har haft den sedan jag var liten så minst 36år är den och troligtvis äldre.

Vill önska er alla en riktigt GOD JUL ta hand om varandra och vila upp er ordentligt för det ska jag.

JULKRAMAR FRÅN MIG TILL ER THERES

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej och nära &kära en riktigt GOD JUL .Julkram Rita ♥

Photo by Maria sa...

Julafton är snart över men jag önskar er en god fortsättning på julen..

Kram Mia

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas du hade en riktigt bra julafton och så önskar jag dig en fortsatt fin jul!
Kramis/LenaS

Vevve sa...

God fortsättning!
Kram Veronica

Inspiration i vitt sa...

så fint du har det Therese hoppas din jul är fylld av mycket kärlek och massor av kramar/Ingela.

promenader på landet sa...

Ha en fortsatt skön helg och vilken jättefin blogg du har! Kram Maria

becca sa...

God fortsättning!
Hoppas att du haft det bra under julen.
Visst är det härligt att det kom snö, det är inte alla jular det är snö här hos oss och nu vill det inte sluta snöa.

Ha en bra dag kram Rebecca.