fredag 4 december 2009

I dag blir det fredagsmys...

Ett gammalt bord har fått flyttat in i vardagsrummet, skivan fick lite ny färg den var tidigare blå.Nu väntar jag bara på en tallrikshylla ovanför, när min kära man får tid säger han.I natt blev det lite städning och pyntning, så jag inte skulle behöva börja morgonen med städ.Det blir bak idag.
Ni har väl inte missat nya nummret av Vakre hjem, den och förra numret av Lantliv ligger på topp listan för jultidningar i år.

Öppnaspisen har fått lite nya saker på sig, min underbara JUL ljusstake har kommit fram. Finns att köpa på www.tildasmamma.se
Önskar er en mysig helg, stanna upp och hinn njuta.
Kraaam Theres

10 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tittar in och önskar dig detsamma!
Hoppas vi får lite snö snart..
Kram Maria

latto sa...

Wow! Din grisbjörn är bara helt fantastisk! Finns det någon möjlighet att du säljer en kopia på mönstret till mig? Antingen om du får en slant eller om jag kanske har något mönster som du skulle vilja ha. jag har en del tildaböcker och en del materialsatser från tilda. Snälla du, grisen va fantastisk! Hör isf av dig på min mejl: lena_latomanski@hotmail.com

hemma hos lilla mej sa...

åååhhhh vilken underbar ljusstake.Helt i minsmak.Är den dyr?Ha en mysig fredag med mycket fredasmys kramizar Rita.

Photo by Maria sa...

Så fin ljusstake..

Ha nu en bra fredagskväll..

Kram
Mia

Lilla hjärtat sa...

Jag måste nog ta och köpa Vakkre hjem!Jag får inte nog med inredningstidningar.Har köpt flera julmagasin.
Önskar dig en fin adventshelg
Kram

Hjärtat Mitt sa...

Skulle oxå behöva sätta igång med städningen, men det får nog vänta till i morgon.
Så fint du har fått till det med bordet.
Julljusstaken är bara så fin :)

Kram Mari

Hanna sa...

Fina bilder.
HAnna

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hej!!

Sorry att jag inte skrivit o tackat tidigare, det har varit lite mycket...

Men tack så jättemycket för min otroligt snabba leverans av finfina grejer! Soldaten är såå söt o Nissan också.

Ha en härlig andra advent!!

Kramar Jeanette

Vikeskärs hem och vardag sa...

Oj nu har jag missat lite hos dig, men så fint du har pysslat omkring dig. Alla inlägg är toppen :)
ha en mysig andra advent. Kram

Johanna sa...

Vilken fin ljusstake! Matgruppen vi köpte av er är nu målad ocm klar om du är nyfiken på på och se hur det blev.

Kram/
Johanna