söndag 27 december 2009

Mina julklappar...

Här uppe i norr har vi snökaos, när vi vaknade i morse och öppnade dörren var det upp över knäna med snö så vi kom knappt ut på bron.Tillbringade dagen med lite städning och ompyssling.Adventssiffrorna åkte bort från ljusen och istället har det blivit några små nyårsgrupper.I morgon blir det en tur på stan med byte av en del julklappar som inte passade.
Nu ska jag visa vad jag fått i julklapp, en ny RÖD kamera väska åh den är bara underbar skulle även kunna bli en handväska vem vet.Gillar den röda lack färgen som glänser.Odd molly handledsvärmare behövs också nu i vintertider. Längtar till den nya kollektionen som snart borde komma, lagomt till mässan kanske.
Här blir det lite jobb till veckan innan nyårsafton som vi ska fira hemma hos oss med många vänner.
Ha det bra.
Kraaam Theres

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Odd Mollys kläder är verkligen jättefina. Jag älskar dom.
Ps. Väskan är jättegullig!!! Love it.
God fortsättning /Nina

LOPPISLIV sa...

Hejsan! Vilken snygg väska. Den hade jag nog användt även utan kameran i :-) Och handledsvärmarna är så himla fina, Älskar Odd Mollys kläder, men har ännu inte köpt något plagg själv, får nog bli en tunika nästa år tror jag bestämt :-)God fortsättning. Kram Paula

Lantliga drömmar sa...

Vilken störtläcker kameraväska! Oj, vad med snö ni verkar ha fått. Men vi har inte direkt blivit utan heller här i Uppland. Är så härligt att vi fick en vit jul. Ha det bra! Nilla

Cc sa...

Tack snälla för hälsningen. Jag har läst att ni fått mycket snö på kort tid. Vi har mycket här vi med så det räcker. KRam

LOTTAS HOME sa...

Hej! Hoppas ni haft en underbar jul. Vilken fin väska, och i odd molly är ju allting sååå fint. God fortsättning!

Kram från Lottas Home

Livet i träsket sa...

Jättefin väska! Jag brukar passera där du bor när vi är till Granngården! Insåg först nu att du bor där, har alltid beundrat huset och det fantastiska piratskeppet - ungarna också. Jag har en stallykta som jag köpt på Nordanå julmarknad för länge sedan!!! Så kul!!
God fortsättning!!
/Kristina

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Åhhh så fin väska och handledsvärmare du fått !!!
Jaa, tänk vad fort Julen for förbi, samma sak varje år...
Jag ska kolla upp om mamma har nåt mönster till benvärmarna, ville du ha det i så fall ?
Ha nu en toppen dag
Kraaam Anette

Vit Spets sa...

Vilka ljuvliga julklappar ;-) gillade verkligen odd molly´s handledsvärmare - var har tomten hittat dem ??

Här snöar det oxå i massssor men jag gillar både snöskottning & all det vita snö som vräker ned ;-)

Kramis från mig
//Siv

Louise sa...

Vilken häftig kameraväska!! jag tog också bort adventssiffrorna idag men nyårsgrupper har jag ännu inte hunnit med. ha det fint!

Vit som snö sa...

Åhh så fina julklappar!
Väskan gillar jag riktigt mycket, såå fin färg!!! Och såna handledsvärmare vore inte fel alls!
Här har inte pysslats nått, all tid har gått till skottning!
Ha ett Gott slut på 2009!
Kram Cilla

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilka fina julklappar du fått och hoppas ni haft det mysigt.
Gott nytt år på dig!
Kram Susanne